Trener marketing, kreowane marki, negocjacje, obsługa klienta, zespoły projektowe

KONTAKT

Opole - Dodane przez rozwoj.biuroprojektu1 (osoba prywatna) -


Pełna treść ogłoszenia Trener marketing, kreowane marki, negocjacje, obsługa klienta, zespoły projektowe

W związku z realizacją projektu Rozwój pracowników rozwój regionu dofinansowanego ze środków UE, w województwie opolskim dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z branży usługowej, poszukujemy trenerów do przeprowadzenia szkoleń.
Szkolenia dotyczą następującej tematyki:
- ZESPOŁY PROJEKTOWE BUDOWANIE, KREATYWNE ROZWIJANIE, ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW (24 godziny). Zagadnienia: budowanie umiejętności i przekazanie wiedzy niezbędnej do efektywnego zarządzania zespołem oraz uczestniczenia w zespołach projektowych, a w szczególności: budowanie zespołu i pracy grupy, kreatywnego rozwiązywania problemów w projekcie, efektywnej komunikacji w grupie, efektywności osobistej w pracy wielozadaniowej.
- KREOWANIE MARKI (24 godziny). Zagadnienia: komunikacja marketingowa, strategie i pozycjonowanie marki, cykl życia marki, etapy budowy i kreacji marki, narzędzia komunikacji z rynkiem.
- MARKETING W PRAKTYCE (24 godziny). Zagadnienia: wybrane metody analiz marketingowych (analiza SWOT mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń, metoda PEST i analiza Pięciu Sił Portera), determinanty gwarantujące skuteczność kampanii reklamowej, dystrybucja (kanały dystrybucji i ich planowanie), promocja (reklama, PR, marketing bezpośredni, promocja sprzedaży).
- EFEKTYWNE NEGOCJACJE (24 godziny). Cel: uzyskanie przez uczestników projektu podstawowych umiejętności negocjacyjnych: przygotowanie elastycznego stanowiska, bezpiecznie otwarcie, identyfikacja impasu, wybór właściwej taktyki jego przełamania, manipulacje negocjacyjne i obrona przed chwytami manipulacyjnymi w ich naturalnej kolejności; zdobycie umiejętności planowania, prowadzenia oraz w produktywny sposób zamykania negocjacji zgodnie ze swoimi celami i oczekiwaniami; zdobycie umiejętności radzenia sobie z manipulacją.
- NOWE STANDARDY W PROFESJONALNEJ OBSŁUDZE KLIENTA (24 godziny). Cel: udoskonalenie wśród uczestników projektu następujących umiejętności: skutecznej sprzedaży i obsługi klientów, właściwego reprezentowania firmy w kontaktach bezpośrednich z klientami, umiejętnego stosowania wszystkich elementów rozmowy sprzedażowej, trafnego kształtowania swojego wyglądu i zachowań niewerbalnych, dostosowanie sposobów obsługi do typu klienta, właściwego reagowania na reklamacje i dawanie sobie rady z wymagającym klientem.

Mapa OpoleProfil założony około 3 lata temu

Zapytaj o ogłoszenie - Trener marketing, kreowane marki, negocjacje, obsługa klienta, zespoły projektowe


Polecane, ciekawe strony z Opola. Prowadzisz serwis o Opolu lub zwiazany z Opole - zostan partnerem dodaj swoje logo

Zobacz stronę Panorama Opolska !Zobacz stronę 24Opole !Zobacz stronę Depart !Zobacz stronę Sklep dla ratowników !Zobacz stronę Opolski Portal Informacyjny !Zobacz stronę INVESTOR Nieruchomości !Zobacz stronę Serwis informacyjny Opola !

© Udana Transakcja - Zanim rozpoczniesz korzystanie z tablicy bezpłatnych ogłoszeń Opole City zapoznaj się z regulaminem i polityką prywatności

Zobacz inne darmowe ogłoszenia w okolicy Opola: Kluczbork ogłoszenia - Gliwice darmowe ogłoszenia - Zabrze ogłoszenia bezpłatne - Rybnik ogłoszenia

Wersja strony: Klasyczna | Mobilna

Na górę strony
[x] Akceptuję

Strona internetowa Opole City wykorzystuje pliki cookie zapisywane w pamięci przeglądarki internetowej. Szczegółowe informacje dostępne są tutaj